неделя, 10 февруари 2013 г.

Прахозащитни маншони на задните амортисьори Пежо 307


    Редовно се случва прахозащитния маншон заедно с буфера на задния амортисьор да паднат от опората и да почнат да потропват върху тялото на амортисьора. При по-ранните Пежа се разпада материала на буфера и "прашника" е за смяна с нов. В по-късен етап Пежо започват да монтират такива с по-устойчив материал. Те за съжаление също се откачат от опората и падат.
    За случаите, когато прашника е здрав, но се е откачил, аз ги закрепвам с една къса самонарезна рапидка за метал. Прахозащитния маншон се вдига до колкото може да влезе нагоре и с малък винтоверт се навива рапидката през тялото на опората, така че да се забие и в стопера на амортисьора:

    Това е напълно достатъчно да го задържи на място и той да си изпълнява функцията без да тропа.