вторник, 11 март 2014 г.

Honda CR-V 2.0 2007-ма: грешка за първата ламбда сонда

    Ако не бях попаднал на този сервизен бюлетин, най-вероятно щях да сменя здрава сонда и проблема да продължи:
http://www.automd.com/tsb/bulletin_b243352/
    Стори ми се странно кола на 60 000 километра да има проблем със сондата. Оказва се, че греста от куплунзите в бушонното табло се размеква от топлината в моторния отсек и се стича в буксите на моторния компютър. Т





Ръчна спирачка на Меган 2




    Лостът на ръчната спирачка при Меган 2 е доста авангарден, но много лошо изработен. Често срещан проблем е да спре да зацепва зъба в гребена и лостът не остава във вдигнато положение. Доста е разисквано:
http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?t=77925
    Демонтажът е описан тук:
http://www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?f=10&t=11194
    Рено продават целия лост на доста висока, според мен, цена. Аз успях да се справя с малко импровизация. Възползвах се от една рапидка за декоративната пластмаса и там закачих една пружинка, която повдига зъбчето и то зацепва в гребена:



    Копчето за отпускане продължава да си действа и ръчната работи нормално. За съжаление не мога да посоча точно от какво е използваната пружина, защото я намерих в една кутия със всякакви дреболии. Трябва да се импровизира