петък, 26 септември 2014 г.

Вътрешен маншон за предна полуска при Mercedes C 203 4matic

    Вътрешните карета на предните полуоски при 4матика са триподни и това ги обрича на много бърза смърт при скъсване на маншона. Може би затова от Мерцедес не продават маншон за вътрешно каре, а цяла полуоска. По каталозите не излизат и алтернативни, отново цели полуоски.
    Мой клиент забелязва при смяна на гуми, че маншона на предната лява полуоска е скъсан. След сваляне на полуоската, измиване на карето и подробно изследване, се оказа, че то все още е здраво. На база многото коли, които сме виждали си избрахме маншон от Ситроен Саксо с номер по Спидан 23126. Маншона пасва много добре. От стария маншон се използва единствено малката скоба, защото тази от комплекта за Ситроена не става. Материала е същия: хитрел
    При смяната е нужно да се разглоби и почисти карето и чашката. Трябва да се обърне внимание на посоката на "ролките" на "кръстачката": с малката гривна навътре към пръта. Ето крайния резултат:

    Съвсем заводско ;)