понеделник, 21 октомври 2013 г.

Поправка на стопени контактори на заден стоп със светодиоди



    Идеята на тази "поправка" е, че светодиодната част е вградена в стопа, а захранването идва от "платката" с крушките. От дългото светене на светодиодите, при натисната спирачка по задръстванията, контакторите се нагряват. Това води до стареене на пластмасата на стопа и част от нея се отчупва. Контакторите не опират, светодиодите не светят и се появява индикация за изгоряла крушка на стопа. Според Ауди се налага смяна на стопа, а това е излишно скъпо.
    На картинката съм се справил с проблема, като съм срязал две шайби с дупка 3 мм., нанизал съм ги под контактора и така той стъпва на останалата здрава пластмаса и контактува отново.
    На следващите стопове, с подобен проблем, предприех по-радикален подход: отрязвам оригиналния контактор, удължавам жицата с около 5-6 см., накрая запоявам кабелна обувка 3 мм. и я завинтвам за съответната част от платката с малка рапидка. Става много надеждно, но води до известно затруднение при смяна на крушка: стопа не може да се раздели от "платката", без да се развие рапидката.

2 коментара:

  1. Това е моята любима марка и колкото и повече да гледам нейни модели толкова повече вкуса ми се затвърдява и трудно може да ме откаже друга марка. Определено ако някой ден си купувам кола, понеже за сега нямам нужда от нея, то ще бъде марката Ауди, дори и модела го знам. Снимката за мен лично е малко неразбираема понеже от двигатели за жалост не разбирам.Но е се радвам да продължите да ни пишете.

    ОтговорИзтриване
  2. Само като видя емблемата на тази кола и знам че ще ми хареса.Разбера ли че са направили нов модел винаги ми харесва като дизайн , особено от пред.Самите фарове са разкошни и вечерно време изглежда прекрасно тази кола.Особено моделите,които са джипове, са ми едни от любимите като Q7, определено съм влюбена в тази кола и макар годишно да ми трябват само няколко хиляди за данъци и всичко по край нея, все още обмислям сериозно да я купя ли.Надявам се да ни пишете често с различни модели и особено кои какви проблеми създават най - много.

    ОтговорИзтриване