С времето уплътнението на задния десен стоп почва да пропуска и когато вали в купето влиза вода. Тя се събира точно там, където е помпата и резултата е нещо такова:
В най-добрия случай изгнива някой от резисторите или диодите. За конкретната помпа проблема се реши срещу 14 стотинки за един 10 kΩ резистор и хубаво почистване на платката със спрей.
За да се стигне до елементите се маха задия капак с няколко щипки, означени със зелени стрелки:
Откъм черния корпус се маха бялата пластмаса, на която се закача маркуча към клапите. Отдолу е силиконовото уплътнение, през което се показват черната и бяла тръбички. Първо се натискат четирите тампончета на помпата, след това двете тръбички и цялата композиция изпада от корпуса. Издухва се с компресор и се изследват пораженията.
Ако се стигне до купуване на помпа втора ръка става и от Голф 3, Венто и Сеат. Помпите с номера 1H0 962 257 J и 1H0 962 257 K са взаимозаменяеми.
С цел да не влиза вода отново трябва добре да се уплътни стопа. За да е още по-сигурно помпата може да се премести в предния джоб. Той не може да се напълни с вода, освен ако колата не е на дъното на басейн... :)