Opel и Fiat използват климатични системи, произведени от полското подразделение на Denso/Marelli. Те се монтират в ниските класове модели като Corsa и Punto. Пластмасата, от която са произведени частите е с много лошо качество. Най-често се налага да се отваря капачето за филтъра за купето и, колкото и да се внимава, горната щипка се чупи:
На доста коли съм виждал колеги преди мен да си "затварят очите" за това след смяна на филтъра. Щом се пусне вентилатора капачето се отваря в горния край, започва да излиза въздух, да издава шум и да не преминава през радиаторите и клапите, за да регулира температурата в купето.
Решенията са две: ново капаче или здраво закрепване на счупеното. Второто е лесно за изпълнение, защото в долния край има неизползвано ухо за закрепване с болт или рапидка:
Аз добавям крепеж за рапидка:
и при здраво стягане капачето не се отваря дори при най-силна степен на вентилатора:
Това веднага подобрява ефективността на системата и намалява шума от вентилатора