петък, 4 юли 2014 г.

Слаб акумулатор или отказ на стартера при Мерцедес А-класа W168



    Главният кабел маса на първата А-класа излиза от кутията на акумулатора под краката на пасажера и отива до картера, точно до пробката. Закрепен е с най-долния болт на конзолата на компресора на климатика и е изложен на много мръсотия, влага и химия. С времето изгнива, а от движенията на двигателя се прокъсва:

    Възникват проблеми с недозареждане на акумулатора и отказ на стартера. Алтернатора е скъп за ремонт, а стартера е труден за демонтаж, затова винаги трябва да се започва с проверка на кабел масата. Аз го завивам за най-горния болт на конзолата за компресора, където е малко по-защитен:

    Така наваксвам и скъсяването