Тук системно ще изброявам марките и съответните модели и двигатели, за които в каталозите излизат външни горивни филтри, а в колата няма място за монтаж. Филтъра е едно цяло с горивната помпа и не е предвиден като консуматив. Ето за пример снимка на такъв:
-Мерцедес Е 320 211-купе:
- Рено Туинго/Renault Twingo 1.2 CN0D, 8 клапана, след 2007-ма D7F 800 43/58 kw/hp. За разлика от него D4F двигателя си има филтър:
-Toyota RAV4 2.0 vvt-i 2001-2006: филтъра е сменяем, но е част от тялото на горивната помпа в резервоара:
-Honda CR-V II 2002-2006 2.0 бензин: също в резервоара:
-Mini Cooper S R53: филтъра е като при Е 211. Намира се вътре в резервоара, но за разлика от мерцедес-а се продава само филтъра:
-Рено Канго бензин 1.6 8 клапана, след 2008-ма. Филтъра се продава заедно с помпата
-Хюндай Соната 2004-а, 2.0 бензин. Филтъра е около горивната помпа в резервоара:
Достъпа е през багажника, точно зад седалките, под една ламарина. Разглобява се, вади се помпата от горивния филтър, прехвърлят се О-пръстените, ако няма нови(виждат се върху кутията от новия ф-р) и се сглобява като се пази нивомера от счупване: