Климатичната система явно е разработена от Denso за няколко модела: Канго, Мастер и Опел Мовано с ляв или десен волан. Затова има и два отвора за достъп до филтъра: единия е точно до педала за газта, а другия е под жабката. При Канго адекватното място за смяна е през отвора под жабката.
За да се достигне до него трябва да се повдигне маншона на скоростния лост, под него се виждат болтчетата, които държат кората на средната конзола.
В двата й долни края има две щипки, а останалото са защипвания към останалите пластмаси на таблото: за тях има отвори за отвертка. Трябва да се свали дясната страница на таблото до жабката, заедно с ключето за деактивиране на пасажерския еърбег: под него също има болтче.
Отдолу е един от болтовете, закрепващи жабката. Останалите се виждат при отворена вратичка.
Болтчето, означено в зелено, не се развива до край: направено е като ухо за улеснение
След като всички болтчета са развити трябва да се издърпа право назад, за да излезе от две щипки.
Отдолу се вижда черен въздуховод с една щипка в долния десен край.
След махането му има прекрасен достъп до капачето на филтъра.
Ако сте първите, които стигат до там трябва да извадите заводския филтър с малко мачкане и дърпане, защото е два пъти по-голям от отвора.
Монтажа на новите е в последователността единия филтър, лайсната и след това другия филтър, после всичко в обратния ред.
Любопитното в конкретния случай е, че в книжката на колата имаше упомената смяна на този филтър, а нищо не даваше признак в действителност да е сменян. Честа грешка на дилърите...