До скоро не знаех за какво точно служи тази изключително скъпа "паста", но след скорошен случай с едно Ауди ми стана ясно. Явно Беру не могат да правят свещи и за да не им бяга искрата слагат от тази грес за изолация. Като няма как да мине от там искрата ще не ще се разрежда в горивната камера.
Случая е, че двигателя прекъсва под товар, на празен ход работи добре, но при включване на R или D и падане на оборотите пак прекъсва. Свещите били сменени "скоро" според собственика, но при демонтажа им се видя причината: искрата минава покрай лулата и керамиката и не стига до цилиндъра. Двигателя е 4.2 с отделни бубини. Ето какви ясни следи имаше по свещите:
Те наистина са в добро състояние. Което ме навежда на мисълта, че качеството на Беру е лошо, защото никога не съм срещал подобен проблем с NGK.
По препоръка на Беру тази паста трябва да се използва за всички Coil Over Plug бубини, отделни за всяка свещ и монтирани директно върху нея....
Няма коментари:
Публикуване на коментар