"Съпорт" за чугунен щенкел |
"Съпорт" от Б6 |
Тук ясно се вижда разликата в начина на закрепване |
Адаптори се изработват много трудно. Най-лесния начин е да се мине от 288 мм дискове на 312 мм. Сменят се само съпортите и дисковете. Апаратите, помпата и накладките остават същите. Минимален цолаж на джантата е 16'. По-доброто спиране идва от факта, че накладките отиват по-далеч от центъра и по-малка сила, упражнена върху по-дълго рамо, дава по-голям ефект. Също така диск с по-голяма площ се охлажда по-добре.
Ето линк към снимка на двата съпорта: Разлика 288 и 312 съпорти
Ето какво продават ECS:
ECSTuning OE carriers
ECSTuning carriers
Номера на съпортите за 312 мм диск е 1J0 615 125 A. Аз се разрових из ЕТКА-та и събрах колите от които съпортите стават:
Seat:
- Toledo 2002-2004 спирачна система PR-1LT
- Leon 2002-2006
- Ibiza/ST 2002-2010
- Bora 2002-2005 PR-1LJ
- Golf 1998-2002 PR-1ZQ или PR-1LJ
- Golf 2003-2006 с PR-1LJ или PR-E54(заводски боядисани в червено)
- TT 2003-2006 PR-1LT или PR-1LV
Цъкни за пълен размер ;) |
До VIN номер 3Ux39039 960 |
След шаси номер 3Ux39039 961 |
Също така би трябвало да стават и от S3, но не съм сигурен! Диска е с дупки 5х100, но това няма значение...
Ето и линк към DIY за монтаж на задни вентилирани спирачки:
http://www.audiworld.com/tech/wheel1.shtml
http://www.audiworld.com/tech/wheel1.shtml
Няма коментари:
Публикуване на коментар